Followers

Tuesday, April 12, 2011

4月12日...^ ^

从今天起.. 我的博客外号叫--熊猫..
哈哈..
From this day onwards.. I shall name myself as Panda in my blogs..
为什么啊? Why?
1.我有黑眼圈..长得很像熊猫..XD
Everday when I wake up from sleep, I will have black eye rounds around my eyes even though I have good sleeps..
2.因为我有黑眼圈.. 翠慧(my friend)帮我取一个名叫--熊猫..挺可爱的XD
My friend gave me this name.. Quite adorable yah?XD

今天啊..熊猫我..病倒了~~
早上一觉醒后.. 头很重..很晕~ *[@_@]*
所以, 决定不去学校..
休息一天..
我想我会病倒, 是因为我连续两个星期,都没好觉睡..
所以..头才会有晕..

今天醒来自己弄早餐吃..
开了电视..ASTRO 324(双星)
叮当的[一半]
好好听..好有意义..
[快乐剩一人分享, 快乐就剩下一半..]

(为你们献上叮当的..一半)

另外加上一首歌..
是献给那个"你"..
Taylor Swift- Back to December..

歌词..让我想起那个"你"...

 By..Tabby ♥


No comments:

Post a Comment