Followers

Monday, April 11, 2011

哎哟...的今天...

苦瓜脸啊!
今天4月11号..
SMKKKB的学校突然有..
全校生讨厌的...SPOTCHECK!!!!!!
WTH!
我当时还在看新买的言情小说[伊甸园]...
学长一到...
用最快的速度收书!!!!(放file里面)
学长们没没收到我的书..却没收了我的liquid和镜子~~[T_T]
Brenda Lee的言情小说都被没收了..
我, xiiao buii, 阿雯, Brenda Lee和Branda Yap厚着脸皮去跟老师要回我们的东西..
一进去..我就说..
ME: Cikgu, bolehkah saya tuntut balik barang yang dirampas tadi?
几有礼貌?
结果老师还有那几个坐在那边的学长zat回我..说..
S.Teacher: ESOK!( 几窜?)
学长1: Kena rampas apa?
学长2: Novel cinta kan?
学长3: Mana boleh bawa buku macam ni?
学长1: Kenapa bawa?
ME: Kerana... saya nak tulis hasil untuk hantar ke Persatuan Cina sekolah.. Nak rujuk mah..
(开始不爽了...)
学长2: Rujuk apa? Rujuk kamus pun boleh!
ME: Kamus mana ada ayat?!
(不爽了..)心中在骂人了..
过后我就气冲冲地回班..

在koperasi做工时..
一看到学长, 就盯着他/她...
好笑的反应~
过后, Joaan被欺负..
死人头啦..踢人了也不讲sorry的喔?!
还在那边骂人哇??!!
Branda激动起来.. 很生气咯...
听同班同学说, 那家伙是个叫08的私会党..
万一我们得罪的话, 他们会不会拿着parang刀在校门口等啊?
恐怖捏!
我就提议..我们也来开个私会党叫-38号..
几38下的咯..

No comments:

Post a Comment